Schrijf- en verzendservice voor bedrijven
Welk effect heeft het krijgen van een persoonlijk kaartje op jou? Als je het mij vraagt, dan is dit mijn antwoord: je krijgt er een warm gevoel van. Het gevoel dat je gezien wordt. Dat er aan je gedacht wordt. Hoe is dat voor jou?
Als je als persoon en bedrijf een warme verbinding met je klanten, zakenrelaties en/of medewerkers op 1 zet én vindt dat een kaartje zoveel meer is dan een tekstje op papier, dan is de schrijf- en verzendservice wellicht ook iets voor jou.
Herken je dit?
Je wilt een kaartje sturen aan die jarige werknemer, die nieuwe samenwerking waar je dankbaar voor bent, die vaste klant die een kindje heeft gekregen of die collega die net een dierbaar familielid heeft verloren.
Maar…
Je grijpt mis. Je hebt geen passend kaartje meer liggen. De postzegels zijn op.
Of door de drukte heb je net die verjaardag van een collega of fijne klant gemist.
Of je stelt het (tegen beter weten in) uit tot de volgende dag, want dan heb je vast ‘even’ ruimte om naar de winkel te gaan.
Of je zou dit heel graag willen doen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt.
Je wilt graag laten zien dat iedereen in en rondom jouw bedrijf ertoe doet, dat er aan ze gedacht wordt, ook en in het bijzonder buiten werk om.
Je wilt op ieder moment een handgeschreven kaartje kunnen versturen en keuze hebben uit een leuk, behapbaar assortiment van goede kwaliteit.
Je wilt dat het versturen van kaartjes goed en structureel gebeurd, want je weet wat voor een positieve impact kaartjes kunnen hebben.
Lijkt het jou heerlijk om dit uit handen te kunnen geven, wanneer je weet dat dit met veel liefde en zorgvuldigheid gebeurd?
Dan heb ik voor jou dé oplossing.
Met de schrijf- en verzendservice van Gewoon Liev stuur jij het door jouw gekozen kaartje rechtstreeks naar de ontvanger.
Het enige dat jij hoeft te doen is het kaartje aanvragen en alle benodigde gegevens doorgeven. Vanaf jouw bureau, vanaf de bank, door de week of in het weekend.
Hoe handig is dat: je hoeft er de deur niet voor uit!
Daarna doe ik de rest: ik schrijf jouw persoonlijke boodschap op het kaartje in mijn mooiste handschrift, plak er een leuke (unieke!) eigen postzegel op en maak een wandelingetje voor je naar de brievenbus.
In tegenstelling tot andere schrijf- en verzendservices stop ik geen reclame bij de kaart, want dat ontneemt het hele persoonlijke gevoel wat jij probeert te bereiken.
“We zijn super blij met de schrijf- & verzendservice van Gewoon Liev. Als bedrijf vinden we het belangrijk om onze klanten met een persoonlijk gevoel te kunnen benaderen op voor hen bijzondere momenten. Tegelijkertijd schiet het er qua tijd soms bij in – op deze manier is het super makkelijk geregeld. Kwaliteit van de kaarten en manier van verzenden is top, en voor ons ook heel cruciaal: afspraken worden altijd nagekomen. Absoluut een aanrader dus!”
Marijn Kortstra – no.dots
NOG MAAR 4 PLEKJES OVER!
Dit aanbod is voor jou als je nu al kaartjes stuurt naar jouw klanten, zakenrelaties of werknemers en het er door de drukte helaas (te) vaak bij in schiet.
Of als je dit nog niet doet, maar weet wat de kracht van een persoonlijk kaartje kan zijn voor de ontvanger én voor jouw bedrijf.
Voor maar €6,04 ex. btw per kaartje schrijf en verstuur ik een door jouw gekozen kaartje rechtstreeks naar de ontvanger.
Hoe is deze service ontstaan?
Begin 2023 startte ik met een pilot met een klant. Een bedrijf dat graag persoonlijk betrokken is bij zijn klanten en medewerkers. Ze stuurden al kaartjes maar het schoot er hun inziens (te) vaak bij in. Ze bestelden eerst via de particuliere schrijf- en verzendservice die ik al aanbood een proefkaartje (zonder dat ik het doorhad) en waren enthousiast! Ze vroegen of ik dit vaker met meer dan 100 kaartjes per jaar voor ze wilde verzorgen. Ik vond het zo mooi dat dit bedrijf de waarde ziet van (het sturen van) kaartjes, dus ik zei meteen volmondig: JA! En daarmee was de schrijf- en verzendservice voor bedrijven geboren. Nu we een paar maanden onderweg zijn, lijkt me geweldig om dit voor meerdere bedrijven te mogen verzorgen.
Hoe werkt het?
Het is heel simpel.
Jij neemt contact met mij op bij interesse via het contactformulier, of stuur me een berichtje of een mailtje. Ik stuur je – vrijblijvend – een overeenkomst toe waarin alle benodigde informatie duidelijk beschreven wordt. Ik houd namelijk van uitgesproken verwachtingen en dat zowel jij als ik niet voor verrassingen komen te staan.
Als jij het eens bent met de afspraken teken je het formulier en doe ik dit ook. Ik stuur je een factuur waarin ik vraag om een klein voorschot (de rest betaal je achteraf per kwartaal, meer info over de betaling vind je in de overeenkomst).
We kunnen direct aan de slag en jij kunt jouw eerste kaartjes aan gaan vragen via een link met invulvelden. LEUK!
Twijfel je nog? Bestel dan hier gratis en vrijblijvend een proefkaartje. Zo kun je zien, voelen en ervaren hoe het is om een handgeschreven kaartje uit mijn collectie te ontvangen.
Of lees hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Meest gestelde vragen én antwoorden op een rij
Kan ik ook een kaartje laten bezorgen op een bepaalde datum, bijvoorbeeld bij een verjaardag?
Ja, je kunt ook een kaartje met een gewenste bezorgdatum aanvragen. Let wel: op dinsdag t/m zaterdag wordt er bezorgd door PostNL en niet op feestdagen.
Binnen hoeveel dagen worden de kaartjes die ik graag zo snel mogelijk bij de ontvanger wil hebben verstuurd?
Deze aanvragen worden verstuurd binnen 3 werkdagen. Op deze manier wordt een ongelukkige of net-te-laat timing voorkomen.
Hoe lang is de looptijd van een overeenkomst?
Standaard is dit 1 jaar, zodat je aan al jouw medewerkers/klanten gedurende een jaar ook iedereen een kaartje kunt sturen bij bijvoorbeeld een verjaardag. Dan is dat voor iedereen gelijk. Mocht je hier iets anders in willen, laat me dit even weten.
Is er een minimum aantal kaartjes wat ik moet afnemen wanneer ik een overeenkomst afsluit?
Nee. Wel is het voor ons allebei bij 10-20 kaartjes per jaar wellicht efficiënter om de aanvragen via de gewone webshop te doen en dus zonder overeenkomst te doen.
Wat zijn de voordelen van het versturen van een kaartje?
- Een appje of mailtje is zo gestuurd, maar zo onpersoonlijk. Een kaartje stuur je met meer aandacht en liefde. Het heeft iets speciaals.
- Hoe klein het gebaar ook is, het tovert vaak een glimlach op het gezicht van de ander.
- Het is blijvend. Het kaartje staat een tijdje in de woonkamer en soms wordt het zelfs daarna nog bewaard.
- Het zorgt voor (ver)binding, aandacht voor elkaar.
Kan ik ook kaartjes naar buitenlandse adressen laten versturen?
Ja, dat kan. Bij het versturen van kaartjes naar het buitenland wordt, voor 2023, een toeslag van €0,55 ex. btw bovenop het genoemde bedrag gerekend.
Hoe loopt deze service als Gewoon Liev vakantie heeft?
Bij afwezigheid van Gewoon Liev, bijvoorbeeld door vakantie, word je hiervan tijdig op de hoogte gebracht zodat je op tijd je aanvragen voor kaartjes kunt doen. Gewoon Liev zorgt ervan dat deze ook in tijden van afwezigheid tijdig worden gepost. Kaartjes die tijdens de afwezigheid worden aangevraagd worden pas verwerkt na afloop van afwezigheid. Wanneer wenselijk kan er (tegen betaling van kaartjes en postzegels) voor een noodpakketje gezorgd worden vanuit Gewoon Liev met daarin kaartjes en postzegels voor wanneer er zich onvoorspelbare/onverwachte gebeurtenissen voordoen.
Hoe verloopt de betaling?
Betaling gaat per kwartaal achteraf middels een factuur. Er wordt bij de start van de samenwerking om een klein voorschot gevraagd. Alles hierover staat duidelijk in de overeenkomst beschreven.