Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alles over levertijd, verzendkosten en retourneren vind je hier.
Ik heb geen e-mail ontvangen na mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Check als eerste of de e-mail niet in je ‘ongewenste e-mail’ terecht is gekomen. Dit komt nog wel eens voor. Is dit niet het geval? Stuur dan even een mailtje naar info@gewoonliev.nl, dan kijk ik het voor je na.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan! Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor ‘afhalen’ in Leunen (Limburg), waardoor je geen verzendkosten betaald en de bestelling op afspraak af kan halen. Als je bestelling klaar staat, ontvang je een mail en kun je contact opnemen om een afspraak te maken wanneer je het komt ophalen.
Hoe werkt de schrijf- en verzendservice?
Hierover heb ik een aparte pagina met tekst en uitleg. Deze vind je hier.
Aan welke landen levert Gewoon Liev?
Op dit moment leveren we enkel bestellingen in Nederland.
Hoe kan ik betalen?
Op dit moment kun je via onderstaande betaalmethodes betalen:
- iDeal (Nederland)
- Bancontact (België)
- Klarna achteraf betalen; kosten €1,21 + 3,6% (daadwerkelijke kosten)
Meer informatie over betalen vind je hier.
Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren. Hoe doe ik dat?
Je kunt dan het beste zo snel mogelijk even een mailtje sturen naar info@gewoonliev.nl. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?
Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal is zoals verwacht! Ik kijk graag samen met jou naar een passende oplossing. Stuur even een mailtje naar info@gewoonliev.nl. Meer informatie over hoe wij omgaan met klachten lees je hier.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur me gerust een berichtje!